Gaurtik aurrera oinarrizko kontzeptuak landuko ditut blog honetan.
Oinarrizko kontzeptuek gure eguneroko ekintzak deitzen dituzte, eta egoeraren bat bereizteko, behatzeko eta hausnartzeko aukera ematen digute.
Oinarrizko kontzeptuak testuinguruaren arabera taldekatzen dira, eta kontzeptu espazialak, kuantitatiboak edo kualitatiboak izan daitezke.
Hau da lehena. Ikus dezakezuen bezala, blogeko beste sarrera batean azaldu nuenez, kontzeptu matematikoetarako ikaskuntza-prozesua jarraitzen dut.
HANDIA-TXIKIA. LANTZEA
Lurrean tamaina handiko eta txikiko bi uztai jarrita, klaseak jasotako objektuak sailkatu.
Alderatu irakaslearen zapatak haurren zapatekin.
Alderatu panpinen arropa gelako haurren arroparekin.
Patioan harri handiak eta txikiak, gaztaina handiak eta txikiak, hosto handiak eta txikiak bildu eta sailkatu.
Pentsatu eta ozen esan, txandaka, animalia handi eta txikiak iruditzen zaizkienak.
Pilotaz betetako saski batean, alderatu handiak eta txikiak.
Sartu objektu txikiak kaxa txiki batean eta objektu handiak kutxa handian.
Marraztu arbelean letra txiki bat eta handia. Marrazki askorekin egin daiteke.
HANDIA-TXIKIA. TXARTELA
HANDIA-TXIKIA. JOLASA
Moztu irudiak, sakabanatu umeen artean eta sailkatu bi multzo eginez. 23 kartel daude.
HANDIA TXIKIA. FITXA
Margotu sagar txikia (aukerakoa: jarri gomets txikiak edo ziztatu sagar handiaren barruan).
No hay comentarios:
Publicar un comentario